magazines

Magazines

Voor een hoge Return on Investment

Met magazines bereik je veel mensen: 85% Belgen ouder dan 12 jaar lezen magazines. Magazinelezers kiezen voor het magazine, nemen er hun tijd voor en gaan er helemaal in op. Daardoor hebben ze een sterke band met hun magazine.

Magazines zijn de belangrijkste conversatiestarters en zorgen voor positieve gesprekken over merken. Omdat ze een geloofwaardige bron van informatie zijn, geniet u als adverteerder mee van de geloofwaardige context waarin de advertentie staat. Reclame maakt voor de lezers deel uit van het magazine en wordt bijgevolg niet als ergerlijk ervaren. Vaak zijn advertenties zelfs een bron van inspiratie.

Key facts

  • 85% van de Belgen (12+)
    lezen magazines
  • 53% van de Vlamingen
    leest minstens 1 van onze magazines
  • Creëer impact
    dankzij de creatieve en technische mogelijkheden

Informatie en reservaties

Wenst u meer informatie of wilt u een advertentie plaatsen? Uw contactpersoon geeft u graag advies. 

Bel uw contactpersoon contact

Laat u inspireren door onze cases

Ontdek onze creatieve en conceptuele cases en bekijk voorbeelden van multimediaal maatwerk.

Geef mij voorbeelden van cases