Barbara Vangheluwe verlaat de Persgroep Advertising

Eind oktober verlaat Barbara Vangheluwe de Persgroep Advertising (hierna dPA). Ze zal geen deel uitmaken van de nieuwe joint venture die we eind juni aankondigden: de gezamenlijke salesorganisatie van de Persgroep Publishing en MEDIALAAN.

Sinds september 2014 leidde Barbara de Persgroep Advertising en was ze verantwoordelijk voor de shift die dPA maakte van productgerichte naar klantgerichte salesorganisatie. Barbara leidde dPA door de digitale transformatie en zorgde voor de digitale groei van de organisatie. Ook BrandTales, de creatieve cel binnen dPA die advertenties op maat voor adverteerders maakt, werd verder uitgebouwd onder Barbara’s leiding en mag zich vandaag een belangrijke speler noemen op de advertentiemarkt.

Barbara Vangheluwe: “Ik kijk met een warm en tevreden gevoel terug op de voorbije 3 jaar. Dankzij de ideeëncultuur en de plaats voor ondernemerschap hebben we de vele uitdagingen constructief kunnen aanpakken. Vandaag staat er een sterk en efficiënt dPA team.”

Koen Verwee: “Ik wil Barbara graag bedanken voor haar grote bijdrage in de succesvolle transformatie van onze onderneming in de afgelopen jaren. Onder haar leiding is de Persgroep Advertising geëvolueerd van een sales en product gedreven organisatie naar een organisatie die focust op de klanten en de invulling van hun behoeften. De mooie groei van de afgelopen jaren in digitale advertising en in native advertising hadden we niet kunnen realiseren zonder Barbara.”