CHAD

Let's check your ad

Als adverteerder wil je na afloop van een reclamecampagne het resultaat van je investering kennen. Je wil weten of de campagne haar doel bereikt heeft. Heb je voldoende impact kunnen creëren met je advertentie(s)? Met CHAD hebben we de ideale tool in handen om je die info te verschaffen.

CHAD: kwantitatieve parameters

CHAD meet de impact van uw advertentie aan de hand van kwantitatieve parameters:

  • Herkenning: Heeft de lezer de advertentie gezien?
  • Attributie: Kan de lezer de advertentie toewijzen aan het juiste merk?
  • Effectieve score: % respondenten dat de advertentie gezien heeft en de advertentie aan het juiste merk heeft toegewezen.

 

Methodologie

  • Bevraging: Online vragenlijst aan +/- 200 respondenten
  • Representatief profiel t.o.v. de lezers
  • Timing bevraging:
Website dag na verschijning
Krant dag van verschijning
Dag Allemaal/Humo donderdag na verschijning
NINA/DMM maandag na verschijning
Goed Gevoel woensdag, 2 weken na verschijning

 

CHAD+ : kwalitatieve parameters

Is de boodschap van mijn advertentie duidelijk? Wordt er gepraat over mijn campagne? Werkt mijn call-to-action? CHAD+, de kwalitatieve add-on bij CHAD, zorgt voor een antwoord op deze vragen. Naargelang het doel van uw campagne worden verschillende vragenmodules geselecteerd.

Vragenmodules

  • Image building
  • Call to action
  • Let's Talk about
  • Inform
  • Campaign Evaluation
  • Know your (ex)client
  • Cross

CHAD Mobile

CHAD Mobile meet de impact van uw mobile campagne bij een mobile panel aan de hand van een verkorte en responsive vragenlijst

Methodologie

  • Bevraging: Online vragenlijst aan +/- 200 respondenten
  • Representatief profiel t.o.v. de lezers
  • Respondenten hebben de homepagina van een mobiele website of app bezocht
  • Timing bevraging: 1 dag na verschijning
  • Mobile panel
  • Responsive vragenlijst