Nina lanceert Nina Kookt

Haal je pannen maar vanonder het stof, want Nina lanceert een nieuw kanaal: Nina Kookt!

Vier keer per week vind je op Nina Kookt verrassende videorecepten waarmee je snel een gezonde hap op tafel tovert. De recepten zijn aangepast aan het ritme van de week en aan alle 'goestinkjes' van je huisgenoten. En je leert tegelijk iets bij, want elke video bevat ook een lifehack.

De videorecepten worden gemaakt in samenwerking met Lidl, de eerste partner van Nina Kookt. De budgetvriendelijke recepten staan verzameld in het subkanaal ‘Elke Dag Vers’, exclusief gemaakt voor en gebrand door Lidl.

Jonas Braun, Hoofd Reclame Lidl:

“We zaten meteen op dezelfde golflengte met de Persgroep Advertising, zoals wel vaker het geval is. Iedereen heeft altijd tijd te kort. Toch willen we tegelijkertijd allemaal lekker, vers en ook gezond eten, zonder dat dit meteen op het gezinsbudget hoeft te wegen. Met dit project willen we die behoefte invullen door mensen dagelijks op een toegankelijke, verfrissende maar vooral toffe manier een idee ‘voor te schotelen’. Gezond, vers en verrassend koken kan ook heel erg budgetvriendelijk zijn. Zo creëren we samen met de Persgroep Advertising een portie wekelijkse culinaire inspiratie voor iedereen die telt."

Daarnaast brengt Nina Kookt nóg meer interessante artikels over gezond eten en guilty pleasures, food trends waarmee je zelf makkelijk aan de slag kan, sluwe shortcuts en praktische weetjes.

Nora Vanderschrick, Head of BrandTales:

“Met nina.be een culinair platform uitbouwen, dat stond al even in de bucket list van BrandTales. De voorwaarde was dat we focussen op kwalitatieve, eenvoudige en toegankelijke culinaire content met een hoge fun-factor. Met Lidl hebben we hiervoor de perfecte partner gevonden. En daar stopt het niet want de mogelijkheden die Nina Kookt biedt voor adverteerders zijn eindeloos!”

Meer informatie? Contacteer Nora.Vanderschrick@persgroep.be, +32 2 454 23 83